Biz Kimiz?
2008 yılında iletişim hayatına başlayan ELFE İletişim Teknolojileri Tic.Ltd. Şti., Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK)’ndan 2011 yılında STH lisansını alarak, güçlü ve teknik altyapısı ile kaliteli hizmeti ilke telekomünikasyon hizmeti vermeye başlamıştır.
2008 yılında iletişim hayatına başlayan Elfe İletişim Teknolojileri Tic. Ltd. Şti, aylık 5000000 (Beş Milyon) dakika trafik hacmi ile Türkiye’de sayılı STH operatörleri arasındadır. Özel ve kamu işletmelerine hizmet vermeye devam etmekte olan Elfe Türkiye genelinde distribütörlük ağına sahiptir.
Elfe İletişim küçük ve büyük ölçekli firmalara sağlamış olduğu avantajlı ve kaliteli iletişim ve cloud santral teknolojilerini her geçen gün daha da yenilikçi bir hale getirerek ve müşteri memnuniyetini ön planda tutarak sektörde büyümeye devam etmektedir.
Elfe, iletişim sektöründeki gelişmeleri çok yakından takip ederek kurumsal firmalar için araştırma yapmaya başlamış ve 2012 yılının sonlarına doğru cloud santral teknolojisini müşterilerine sunmaya başlamıştır.
Kurumsal iletişim konusunda Elfe İletişim’in bünyesinde cloud santral hizmeti alan müşterilerimizin talep ve istekleri araştırılarak sektörde saha personelinin denetlenmesi, ulaşılabilirliği ve tek numara ile kurumsal kimliğin korunması gibi taleplerin olduğu tespit edilmiştir.
Elfe Cloud Santralin devreye girmesiyle, günümüze göre ilkel haberleşme yöntemi olan bakır kablo ve elektronik santral dönemi yerini HD kalitesinde ve kesintisiz ses hizmeti veren, lokasyon bağımlılığı olmayan, karmaşık santral yapılarına son veren yeni bir döneme bırakmıştır.
Özverili çalışan ve yenilikçi Ar-Ge ekibi ve tamamı Türk mühendisler ve yazılımcılar tarafından üretilen Neytek doğmuş ve bu sayede milli cloud santralimiz olan Neytek ile STH firmalarının yurtdışı bağımlıklarını azaltmak ve milli gelirimizin yurtdışına gitmesini engellemek hedeflenmiştir.
Santral Özellikleri
Neytek ile birden fazla santral açılabilmekte ve her lokasyon farklı santral sistemlerinden yönetilebilmektedir.
Anlık 1000 adet görüşme, anlık 1000 kanal görüşme kayıt edilebilmekte ve10 000 adet DID, 1000 adet IVR, 1000 adet kuyruklama desteği bulunmaktadır.
Dahililer telefon üzerinden kısa kod ile gelen çağrıların durumuna göre yönlendirme
yapabilmektedir:
Direk Yönlendirme Kodu xxxx
Meşgul ise yönlendir Kodu xxxx
Cevap yok ise yönlendir Kodu xxxx
Ulaşılamıyorsa yönlendir Kodu xxxx
Yönlendirme yapıldığında arayan kişinin numarası CLI olarak görünmektedir.
Raporlarda DID bazlı gelen ve giden çağrıların toplamı ve grafiksel istatistikleri
bulunmaktadır.
Raporlarda dahili bazlı gelen giden görüşme toplamları ve ortalama analizleri bulunmaktadır.
Kuyruk raporlarında kuyruğa gelen çağrı ve kuyruğa bağlı dahililerin raporları bulunmaktadır.
Çağrı detaylarında gelen ve giden bütün çağrıların tarih saat arayan aranan gibi çağrının bütün detaylarının görülebileceği rapor bulunmaktadır
Kuyruk detaylarında çağrının hangi dahililer arasında dolaştığı, cevaplayan -
cevaplamayan dahililerin detaylı analiz raporu bulunmaktadır.
Personel verimlilik analizinin çıkartılabilmesi için dahililer arasındaki çağrı transfer istatistiği bulunmaktadır.
Santral Click to Call teknolojisini desteklemektedir.
VoIP hesabınız ile diğer voip hesaplarını ücretsiz arayabilir veya çağrı alabilirsiniz.
Aylık sabit ücret yoktur. Kullandığınız kadar ödersiniz.
Potansiyel telefon görüşmelerinden tasarruf sağlanmaktadır
İnternet tabanlı olduğu için dünyanın her yerinde VoIP hesabınızı kullanabilirsiniz. Bundan dolayı gittiğiniz her şehir veya ülkede yeni numara almanıza gerek yoktur.
VoIP cihazları dışında cep telefonunuza kurduğunuz programlarla mobil olarak VoIP teknolojisini kullanabilirsiniz.