ELFE ile birden fazla santral açılabilmekte ve her lokasyon farklı santral sistemlerinden yönetilebilmektedir.
Anlık 1000 adet görüşme, anlık 1000 kanal görüşme kayıt edilebilmekte ve10 000 adet DID, 1000 adet IVR, 1000 adet kuyruklama desteği bulunmaktadır.
Dahililer telefon üzerinden kısa kod ile gelen çağrıların durumuna göre yönlendirme yapabilmektedir:
Direk Yönlendirme Kodu xxxx
Meşgul ise yönlendir Kodu xxxx
Cevap yok ise yönlendir Kodu xxxx
Ulaşılamıyorsa yönlendir Kodu xxxx
Yönlendirme yapıldığında arayan kişinin numarası CLI olarak görünmektedir.
Raporlarda DID bazlı gelen ve giden çağrıların toplamı ve grafiksel istatistikleri bulunmaktadır.
Raporlarda dahili bazlı gelen giden görüşme toplamları ve ortalama analizleri bulunmaktadır.
Kuyruk raporlarında kuyruğa gelen çağrı ve kuyruğa bağlı dahililerin raporları bulunmaktadır.
Çağrı detaylarında gelen ve giden bütün çağrıların tarih saat arayan aranan gibi çağrının bütün detaylarının görülebileceği rapor bulunmaktadır
Kuyruk detaylarında çağrının hangi dahililer arasında dolaştığı, cevaplayan – cevaplamayan dahililerin detaylı analiz raporu bulunmaktadır.
Personel verimlilik analizinin çıkartılabilmesi için dahililer arasındaki çağrı transfer istatistiği bulunmaktadır.
Santral Click to Call teknolojisini desteklemektedir.
VoIP hesabınız ile diğer voip hesaplarını ücretsiz arayabilir veya çağrı alabilirsiniz.
Aylık sabit ücret yoktur. Kullandığınız kadar ödersiniz.
Potansiyel telefon görüşmelerinden tasarruf sağlanmaktadır
İnternet tabanlı olduğu için dünyanın her yerinde VoIP hesabınızı kullanabilirsiniz. Bundan dolayı gittiğiniz her şehir veya ülkede yeni numara almanıza gerek yoktur.
VoIP cihazları dışında cep telefonunuza kurduğunuz programlarla mobil olarak VoIP teknolojisini kullanabilirsiniz.
ELFE © 2022. Tüm Hakları Saklıdır.