Elfe iletişim Teknolojileri
ANA SAYFA -
KURUMSAL

KURUMSAL

ELFE HAKKINDA

ELFE İletişim Teknolojileri Tic.Ltd. Şti kurulduğu 2008 yılından itibaren profesyonel mühendisler ve ağ teknoloji uzmanlarından oluşan donanımlı bir Ar-Ge ekibi ile iletişim sektöründe kaliteli hizmeti ilke edinerek müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmaktadır. 2011 yılında BTK’dan (Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu) STH lisansı almış ve coğrafi alan kodlu (0312,0212vb.) ya da konumdan bağımsız 0850 numara bloklarını tahsis ederek müşterilerine numara tahsisi yapmaya başlamış, aynı zamanda sabit numara taşıma konusunda da hizmet vermeye başlamıştır. ELFE İletişim sektöründeki gelişmeleri çok yakından takip ederek kurumsal firmalar için araştırma yapmaya başlamış ve 2012 yılının sonlarına doğru cloud santral teknolojisini ELFE CLOUD Santral ile müşterilerine sunmaya başlamıştır. Aylık 5000000 (Beş Milyon) dakika trafik hacmi ile Türkiye’de sayılı STH operatörleri arasındadır. Özel ve kamu işletmelerine hizmet vermeye devam etmekte olan Elfe İletişim Türkiye genelinde distribütörlük ağına sahiptir. Yeni nesil iletişim sistemleri odaklı ve 7/24 hizmet vermeyi amaç edinen idari ve teknik personellerimiz ile uzun soluklu müşterileri ilişkilerimizle faaliyet göstermekteyiz.
 
 

Verimliliği Artırır

Zaman Kazanın

0 %
Yeterlik
0 +
Günlük aramalar
0
Projeler
0 %
Çalışanlar

HİZMET SAĞLADIĞIMIZ SEKTÖRLER

Telekomünikasyon

Seyehat & Ulaşım

Sigorta

Eğitim

Bilişim

Sağlık

Sanayi

Bankacılık

SANTRAL ÖZELLİKLERİ

ELFE ile birden fazla santral açılabilmekte ve her lokasyon farklı santral sistemlerinden yönetilebilmektedir.

Anlık 1000 adet görüşme, anlık 1000 kanal görüşme kayıt edilebilmekte ve10 000 adet DID, 1000 adet IVR, 1000 adet kuyruklama desteği bulunmaktadır.

Dahililer telefon üzerinden kısa kod ile gelen çağrıların durumuna göre yönlendirme yapabilmektedir:

Direk Yönlendirme Kodu xxxx
Meşgul ise yönlendir Kodu xxxx
Cevap yok ise yönlendir Kodu xxxx
Ulaşılamıyorsa yönlendir Kodu xxxx

Yönlendirme yapıldığında arayan kişinin numarası CLI olarak görünmektedir.

Raporlarda DID bazlı gelen ve giden çağrıların toplamı ve grafiksel istatistikleri bulunmaktadır.

Raporlarda dahili bazlı gelen giden görüşme toplamları ve ortalama analizleri bulunmaktadır.

Kuyruk raporlarında kuyruğa gelen çağrı ve kuyruğa bağlı dahililerin raporları bulunmaktadır.

Çağrı detaylarında gelen ve giden bütün çağrıların tarih saat arayan aranan gibi çağrının bütün detaylarının görülebileceği rapor bulunmaktadır

Kuyruk detaylarında çağrının hangi dahililer arasında dolaştığı, cevaplayan – cevaplamayan dahililerin detaylı analiz raporu bulunmaktadır.

Personel verimlilik analizinin çıkartılabilmesi için dahililer arasındaki çağrı transfer istatistiği bulunmaktadır.

Santral Click to Call teknolojisini desteklemektedir.

VoIP hesabınız ile diğer voip hesaplarını ücretsiz arayabilir veya çağrı alabilirsiniz.

Aylık sabit ücret yoktur. Kullandığınız kadar ödersiniz.

Potansiyel telefon görüşmelerinden tasarruf sağlanmaktadır

İnternet tabanlı olduğu için dünyanın her yerinde VoIP hesabınızı kullanabilirsiniz. Bundan dolayı gittiğiniz her şehir veya ülkede yeni numara almanıza gerek yoktur.

VoIP cihazları dışında cep telefonunuza kurduğunuz programlarla mobil olarak VoIP teknolojisini kullanabilirsiniz.

Shopping Basket